7 April 2009 - Hemsk dag

Dagen började med en utbildning om säkerhet i EL, fy fan va tråkigt det var att sätta sig vid skolbänken igen. Somnade typ sådär 7 ggr eller något, Jocke slog till mig varje gång så dem inte skulle komma på mig, bland annat min Chef som va samtidigt där hehe. Startade 8.00 och 15.30 var det klart, vi fick göra ett på slutet och fatta att jag blev nojjig eller. Som tur var fick man andvända boken som vi hade och även hjälpas åt haha *torkar svettet från pannan*.

Efter utbildningen va ja hemma en liten stund o vilade skallen för att sen dra vidare till ett "vitt" jobb :P o det var på det hemskaste jobbet ja hade som ja va på. Men äntligen klar, lite smått o gott kvar men inget jobbigt o på Torsdag ska vi sätta oss ner och komma överens om priset. Gissar att ja går + ca 2500:- kanske mer =) Kom hem 21.00 och är helt fucking slut nu asså.

Det va min hemska Tisdag och imon blir det jobb efter jobbet igen, more money please =)

Hoppas er dag har varit lite lugnare osv. ha de gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0