24 April 2009 - 3 dagar kvar och Helg

Riktigt seg Fredag, började med en sovmorgon till 09.30 efter att det strulat till sig med jobb o planer för arbetsdagen. Blev inte mycket gjort idag men men, sånt som händer.

Jag och Jocke tog hur som helst vårat pick o pack o tog helg redan vid 14.30 och gav oss av till Gällstad till Lager157 för att shoppa var det meningen. Men fy fan vilket värdelöst ställe, fanns ju inte ett skit. Fula grejer som fan, alla jeans såg fan likadana ut den ända skillnaden va ju färg och märke. Drog därifrån besviken med ett par cool-fula solglasögon bara för att inte åka där ifrån tomhänt hehe. Fortsatte hoppas på shopping turen i Gislaved men där gick det så bra att ja fick med mig hem ett par shorts ialla fall, jaja man får tydligen ta igen alla shopping senare
lite smått tills man kommer till Sthlm.

Mina stora shopping typ

Skönt med lite sommar känsla, solen steker på rätt bra och hoppas det håller i sig o blir ännu varmare. Några planer för helgen finns det inte, men får väl se om det dyker upp något. Annars blir det lugnt, medans Föräldrarna drar till Tyskland inatt för att shoppa "lite" Alkohol =)

3 dagar kvar sen är det 23 år och tiden fortsäter gå åt helvetes för fort. Kollade runt idag med folk som ja tänkt välkomna på lite party om 1-3 helger och alla e jätte sugna, hur nice som helst. Så blir till att planera in festen lite snart o boka ett datum.
Nu ska jag ta ett bad och göra en hel renovering, klippa mig, raka mig osv. hehe Nästan lite gay power idet hela haha usch neee, men ha den bra helg ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0