22 April 2009 - Tiden går sjukt fort

Smuttsigaste arbetsdagen för min del, jobbade idag i ett pannrum. Tro mig jag så bokstavligt ut som en svartfärgad människa. Dagen var helt ok annars o projektet blev så gott som klart.
Imon blir det att troligtvis avsluta ett annat påbörjat projekt (badrum).
Resten av dagen blir till o bara ta de lugnt, njuta av Real Madrids seger igår kväll som var galet spännande. Kan sitta ikväll o se Barcelona matchen o hoppas på att dem tappar poäng.


2006                                    2007                                  2008

Asså tiden får gärna lugna ner sig lite, känner mig jätte stressad. Tiden går ju hur fort som helst. Om bara några dagar så fyller man år och planerna e ju att fixa lite fest om en helg eller 2. Sen om ytterligare några dagar efter det så har jag o Jonas vår tatuerings tid. Sen är det helt plötsligt Maj och den månaden försvinner väl fort som fan den me o då är det Juni och då e det studenten i början på månaden och bara några dagar efter är det Tallinn kryssningen. Sen e det helvete nästan semester. Ja det går fort som in i helvete som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0