20 April 2009 - Nytt allt

Idag, starten på en hel del nytt. Ny vecka, nya tider och en ny syn på vardagen.

7 dagar kvar...

En fin start på arbetsveckan ialla fall, kom hem 21.50. Kvälls jobbet gjorde att 2000:- hamnade i fickan och mer jobb finns det.
Mycket tid kommer gå ut till att få ihop pengar fram över och tänka mer på mig själv, låter egoistisk men ser ingen anledning till att se framåt eller bry mig om andra just nu. Tar dagen som den kommer & ser till att jag mår bra i första hand.
Varför slösa tid på att bry sig om andra när man inte får något tillbaka eller får skit tillbaka? Det lönar sig inte att göra som man tycker o känner alltid, vad jag känner av idag ialla fall och just nu. Tråkigt men sant, men man får hoppas att det vänder och att det kan löna sig i framtiden att vilja något starkt o att sattsa på det, något som ger resultat.
Är sjukt trött nu och mitt huvud bara snurrar just nu av massa knasiga tankar så det får bli att lägga sig o varva ner o samla tankarna o sätta ihop allt till något positivt =)


Dagens: Vad gör man egentligen om man inte ens tas på allvar? Kan ju lika väl bli en staty mitt i ingenstans..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0