2 April 2009 - Skön dag som slutar mindre bra

Underbar dag, solen skiner o det blåser knappt. Vi jobbade idag på höga såna lägenhetshus med platt tak ni vet. Vad hittar inte jag då tro? Självklart hittar ja en lucka som leder ut till taket. Där låg vi på taket med glass o softade en del, riktigt nice var det. Högt som in i helvete var det oxå, blev ju helt snurrig och så fick man sån känsla mellan benen då det kittlar som fan haha.

Kommer hem och läser ett sms som jag fått, TV:n är det dags o hämta. Helt soft tänkte ja att de gått så fort efter att ja fick lämna tillbaka den första i Tisdags. Kommer hem och packar upp allt o sätter igång den, YES den funkar som den ska. Tar inte många minuter då ja ser en äcklig jävla spricka på en CM uppe i högra hörnet. Andra gången i rad o man får problem med TV:n. Ringer till säljaren och fick helt enkelt ta o ta sig hit när han stängt. Men då möter han farsan o inte mig haha stackarn. Farsan som haft problem tidigare med samma säljare kommer få spel asså. Då slipper ja vara hemma o se detta drama som säkert kommer att komma upp senare ikväll :P

Tur i Oturen så är jag på jobb när han är o kollar på TV:n, chefen ringde o jag måste hjälpa han på ett ställe. Jag som hade kommit hem o fått min TV o allt så måste man iväg på jobb,så jävla surt. Men får väl ta igen lite för alla sovmorgonar man tagit hehe

See ya Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0